Nyugdíjas Egyetem

2017. november 28-án a Nyugdíjas Egyetem rendezvénysorozat előadója volt Dr. Rámháp Szabolcs kollégánk. Előadásának  címe: "Tömegkommunikáció és manipuláció - Avagy hogyan befolyásolnak bennünket a reklámok?” Az előadás absztraktja: "Intelligens mosópor, szabalpálma kivonat, bifidus essensis, antibakteriális  fogkrém... Fogalmak, melyeket a TV hirdetésekből ismerhettünk meg. Hüvelygomba, vizelési panaszok, menstruációs ciklus vagy szagló hónalj váltak a reklámoknak köszönhetően tabuból központi témává. Becslések szerint a globális hirdetési piac 2016-ban meghaladta az 550 milliárd US Dollárt, míg hazánkban a Magyar Reklámszövetség adatai szerint több mint 216 milliárd Ft-ot költöttek  reklámokra. A tortát tekintve a legnagyobb szeletet immár az internet jelenti – Magyarországon éppúgy, mint világszerte – azonban, ha az ún. display only, azaz mozgóképes, hangos reklámokat nézzük, a  tévé dominanciája töretlen.Az előadás reklámok világába kalauzol bennünket, célja bemutatni, mi mozgatja ezt a piacot, milyen trükkökkel operálnak a cégek, miként befolyásolnak a reklámok bennünket.” (Programfüzet      itt: https://issuu.com/brigittajerkovich/docs/nyugdijas_egyetemi_kiadv__ny_09_25_/6?ff=true&e=31299589/53934180)

  • 2017. november 28-án a Nyugdíjas Egyetem rendezvénysorozat előadója volt Dr. Rámháp Szabolcs kollégánk. Előadásának  címe: "Tömegkommunikáció és manipuláció - Avagy hogyan befolyásolnak bennünket a reklámok?” Az előadás absztraktja: "Intelligens mosópor, szabalpálma kivonat, bifidus essensis, antibakteriális  fogkrém... Fogalmak, melyeket a TV hirdetésekből ismerhettünk meg. Hüvelygomba, vizelési panaszok, menstruációs ciklus vagy szagló hónalj váltak a reklámoknak köszönhetően tabuból központi témává. Becslések szerint a globális hirdetési piac 2016-ban meghaladta az 550 milliárd US Dollárt, míg hazánkban a Magyar Reklámszövetség adatai szerint több mint 216 milliárd Ft-ot költöttek  reklámokra. A tortát tekintve a legnagyobb szeletet immár az internet jelenti – Magyarországon éppúgy, mint világszerte – azonban, ha az ún. display only, azaz mozgóképes, hangos reklámokat nézzük, a  tévé dominanciája töretlen.Az előadás reklámok világába kalauzol bennünket, célja bemutatni, mi mozgatja ezt a piacot, milyen trükkökkel operálnak a cégek, miként befolyásolnak a reklámok bennünket.” (Programfüzet      itt: https://issuu.com/brigittajerkovich/docs/nyugdijas_egyetemi_kiadv__ny_09_25_/6?ff=true&e=31299589/53934180)

Elérhetőségek

Tanszéki titkárság: INNO-SHARE 101 - 101/1

Ügyintéző: Pohárnok Szonja
Telefon: +36 96 613-787/3787
E-mail: poharnok.szonja@sze.hu