Szakdolgozat és TMDK témakörök

ALAPSZAK

  1. Új szolgáltatás bevezetése egy helyi vállalkozásnál (Introduction of a new service in a local company)
  2. Az egyetemi-vállalati együttműködések bemutatása egy-egy vállalat, felsőoktatási intézmény példáján keresztül (Characterisation of university-industry  collaborations based on the example of a higher education organisation or a company)
  3. Egy vállalkozás által kifejlesztett új termék fejlesztési vagy piaci bevezetési folyamatának bemutatása és elemzése (Characterisation and analysis of the new product or service development process)
  4. Induló vállalkozás, startup alapításának bemutatása (Introduction of the establisment of a start-up)
  5. Családi vállalkozások növekedését befolyásoló tényezők vizsgálata (Analysis of factors influencing the growth of familiy businesses)
  6. A női menedzsment előtt álló kihívások és lehetőségek
  7. A szervezeti kommunikáció vizsgálata
  8. Kultúraközi kommunikáció vizsgálata gazdasági környezetben
  9. Örökölhető-e az imázs? Családi vállalkozások generációváltása
  10. Kulturális kihívások
  11. Kríziskommunikáció
  12. Hírnévmenedzsment
  13. Tehetségmenedzsment
  14. Vezetői utánpótlás tervezése
  15. Ellátási láncok elemzése
  16. Tevékenységirányítás
  17. Marketing szerepe a felsőoktatásban
  18. Gerillamarketing kampány tervezése
  19. Kis- és középvállalkozások üzleti kommunikációja
  20. Nemzetközi piacralépés tervezése

 

MESTERSZAK

  1. HR, mint business partner a szervezetben
  2. Vezetői empátia szerepe a vállalati sikerben
  3. Stressz faktorok szerepe a szervezeti működésben
  4. Társadalmi-gazdasági trendek hatása a termék- szolgáltatásfejlesztésre (Impact of socio-economic trends on product and service development)
  5. Egy vállalkozás által megvalósított új termék vagy szolgáltatás-fejlesztés, bevezetés folyamatának bemutatása és elemzése (Analysis of the new product / service development process based on the example of a local company)
  6. Egyetemi-vállalati kutatási-fejlesztési együttműködések bemutatása és értékelése egy-egy felsőoktatási intézmény vagy vállalat példáján (Evaluation of university-industry RDI collaborations based on the example of a higher education organisation or a company)
  7. Nyílt, azaz a többszereplős innováció megvalósítása egy helyi nagyvállalatnál vagy KKV-nél (Implementation of open or multi-actor innovation at a local company)
  8. Szervezeti kommunikáció vállalati kontextusban
  9. Kommunikativ kompetenciák fejlesztes
  10. Kultúraközi kommunikáció vizsgálata gazdasági környezetben
  11. Public Relations, vállalati kommunikáció, hírnévmenedzsment
  12. Női vezetők és karrierutak
  13. Családi vállalkozások, vezetői utódlás
  14. Ellátási láncok elemzése
  15. Tevékenységirányítás
  16. Nemzetközi piacralépés kidolgozása
  17. Marketing szerepe a felsőoktatásban
  18. Kis- és középvállalkozások üzleti kommunikációja
  19. Gerillamarketing kampány tervezése

Eseménynaptár

Téli ünnepi nyitvatartási rend 2017. december 23. - 2018. január 1.
Munkaszüneti nap 2017. december 25. - 2017. december 26.