MAG SCHOLAR KONFERENCIÁN GYŰJTÖTTÉK CSOKORBA A PUBLIKÁLÁS FORTÉLYAIT

Kategória : Tanszéki hírek

MAG SCHOLAR KONFERENCIÁN GYŰJTÖTTÉK CSOKORBA A PUBLIKÁLÁS FORTÉLYAIT

Borneó szigetén, a MAG Scholar Conference in Business, Marketing and Tourism című konferencián vett részt Dr. Konczosné Dr. Szombathelyi Márta, a Széchenyi István Egyetem Vezetéstudományi és Szervezeti Kommunikáció Tanszékének egyetemi docense. Hasznos tanácsokat gyűjtött arról, mire kell figyelni, ha valaki nemzetközi tudományos folyóiratban szeretne publikálni.

Tovább

Veteránok, mamahotel, A generáció a nyugdíjasegyetemen

Kategória : Tanszéki hírek

Fontos gondolatokat osztott meg hallgatóságával Dr. Konczosné Dr. Szombathelyi Márta a Nyugdíjasegyetem tegnapi záróelőadásán a Széchenyi István Egyetemen. Olyan összefüggéseket többgenerációs családokról, munkahelyekről és a fenntarthatóság küszöbén álló nagyvilágról, amikről nyárestéken nagyszülök, szülők/gyerekek, unokák együtt elbeszélgethetnek, ha kis időre mindenki félre tudja tenni a mobiltelefonját.

Győr, 2018. június 12. – SZEhírek, Nyerges Csaba

Tovább

Nyugdíjas Egyetem

Kategória : Tanszéki hírek

2017. november 28-án a Nyugdíjas Egyetem rendezvénysorozat előadója volt Dr. Rámháp Szabolcs kollégánk. Előadásának  címe: "Tömegkommunikáció és manipuláció - Avagy hogyan befolyásolnak bennünket a reklámok?” Az előadás absztraktja: "Intelligens mosópor, szabalpálma kivonat, bifidus essensis, antibakteriális  fogkrém... Fogalmak, melyeket a TV hirdetésekből ismerhettünk meg. Hüvelygomba, vizelési panaszok, menstruációs ciklus vagy szagló hónalj váltak a reklámoknak köszönhetően tabuból központi témává. Becslések szerint a globális hirdetési piac 2016-ban meghaladta az 550 milliárd US Dollárt, míg hazánkban a Magyar Reklámszövetség adatai szerint több mint 216 milliárd Ft-ot költöttek  reklámokra. A tortát tekintve a legnagyobb szeletet immár az internet jelenti – Magyarországon éppúgy, mint világszerte – azonban, ha az ún. display only, azaz mozgóképes, hangos reklámokat nézzük, a  tévé dominanciája töretlen.Az előadás reklámok világába kalauzol bennünket, célja bemutatni, mi mozgatja ezt a piacot, milyen trükkökkel operálnak a cégek, miként befolyásolnak a reklámok bennünket.” (Programfüzet      itt: https://issuu.com/brigittajerkovich/docs/nyugdijas_egyetemi_kiadv__ny_09_25_/6?ff=true&e=31299589/53934180)

Tovább

„Közösség a tudományért díj"

Kategória : Tanszéki hírek
  • A Doktoranduszok Országos Szövetsége a 2017. november 24–26-án tartott konferenciáján a „Közösség a tudományért díjat” adományozta Rámháp Szabolcs részére. Az oklevél szövege szerint: „Dr. Rámháp Szabolcs doktori fokozatot szerzett, és tudományos munkájával, valamint elhivatottságával hozzájárult a Doktoranduszok Országos Szövetségének szellemiségéhez és  eszmei értékeinek gyarapításához.”      Rámháp Szabolcs tájékoztatása szerint a díj indoklásaként elmondták,  hogy 2011-2013 között a SZE doktorandusz önkormányzatát vezette, 2012- ben megszervezte Győrben a DOSZ Tavaszi Szél Konferenciáját; 2012-ben részt vett a DOSZ köztestület  megalapításában, 2013-ban a szervezet felügyelőbizottságának tagja, majd 2014-ben a kommunikációért felelős  elnökségi tagja volt; egyetemünkön 2011-2015 között alapítója és szervezője volt a doktoranduszoknak és tanársegédeknek szervezett Junior Professzori Klub rendezvénysorozatnak.
Tovább

Elérhetőségek

Tanszéki titkárság: INNO-SHARE 101 - 101/1

Ügyintéző: Pohárnok Szonja
Telefon: +36 96 613-787/3787
E-mail: poharnok.szonja@sze.hu